مرسانامرسانا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دلنوشته هايي براي دخترم

سه سالگی

1398/2/21 12:57
نویسنده : مينا
243 بازدید
اشتراک گذاری

دخنر ناز و زیبایم مرسانا عمر مادر 

وبلاگ شمار میگوید که 4 روز دیگر به تولد سه سالگیت مانده اما مامان عجول و البته پر مشغله ات عید امسال را برای تولدت مناسب دیدو  9 فروردین در خانه بازی دردانه ها برایت تولدی باشکوه گرفت ( اینجوری که دوست داشتم  با تم بالرین سفید طلایی و صورتی ) 

این روزها عشقت تولد هست شبها بجای لالایی میگی برام هپی برزدی بخون و منم میخونم بعد میگی حالا من و خودت میخونی 

دیگه تقریبا اکثر کلمه ها و جملات رو میگی ولی هنوز اسم خودت رو نمیگی میگی من 

روزهای زوج با هم به کلاس میریم تو میری کلاس زیمناستیک و من کلاس بدنسازی 

اگر تونستم از طریق تلگرام عکسهات رو بروز میکنم 

ببینم میشه یا نه 

الان عکسهاس نی نیت رو دیدم بعد از چ=ند وقت کلی ذوق کردم ..

الهی من فدات بشم مادر 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)