مرسانامرسانا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

دلنوشته هايي براي دخترم

نظرات (9)

شمیم
17 اسفند 92 22:17
کمی به اسمان نگاه کن . شاید فرشته ی شما هم در آسمان جا خشک کرده باشد . همه ی فرشته ها که نباید از ابتدا تو دل مامان خودشون پدید بیان . امیدوارم سال جدید نرسیده خبر عضو سوم خونوادتون برسه
مينا
پاسخ
دوست عزيزم ،شميم جان خيلي به آسمون و فرشته هاي آسموني فكر ميكنم ولي منتظر زمانم ،يه كم بايد اطرافيانم رو آماده كنم و البته خودم .....
azra
20 اسفند 92 15:29
ایشالله تو سال جدید به همه آرزوهای قشنگت می رسی ..بووووووووووووس
مينا
پاسخ
مرسي عزيزم . همينطور براي تو دوست خوبم
azra
22 اسفند 92 11:38
azra
27 اسفند 92 7:03
سلام.. مامان مینا شما چند سالتونه؟ چند وقته برای نی نی اقدام می کنید؟من 30 سالمه می خوام ایشالله اقدام کنم خیلی استرس دارم ..
مينا
پاسخ
عزيزم منم داره 31 سالم ميشه ولي استرس نداشته باش . خدا بزرگه
azra
20 فروردین 93 15:17
سلام مامان مینای عزیز..ممنونم بهم سر زدی .. دعا می کنم خدا همه کسایی که دوست دارند مامان شن رو به آرزوشون برسونه ..
مينا
پاسخ
[ماچ اينشالا عزيزم . همچنين خبر اومدن كيان جون به اين دنياا
نی نی سرچ
20 اردیبهشت 93 22:47
دلتون میخواد تو وبلاگتون آهنگ های خاطره انگیز کودکانه پخش بشه؟ آهویی دارم خوشکله / عروسک خوشکل من / معجزه موزارت / گنجشک لالا مهتاب لالا / تیتراژ برنامه رنگین کمان و... شنیدن آهنگ ها، دریافت کد آهنگ ها و راهنمای قرار دادن کدها در وبلاگ شما در این آدرس www.ninisearch.com/niniblogs
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 9:06
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل کتاب گویا (کتاب شنیداری)
✿نسیـــم✿
23 تیر 93 3:24
سلام عزیزم منم مث خودت منتظرم خوشحال میشم بیای وبمو این انتظارو باهم بگذرونیم
شیداویاشا
25 تیر 93 14:02
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/
مينا
پاسخ
حتما