مرسانامرسانا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

دلنوشته هايي براي دخترم

جشن مولودي

1393/3/13 13:18
نویسنده : مينا
551 بازدید
اشتراک گذاری
روز يكشنبه تولد حضرت ابوالفضل (ع)مولودي داشتم خيلي استرس داشتم . اولين بار بود كه خونه ام اين همه مهمون با هم دعوت ميكنم البته دو سال ژيش هم داشتم ولي خواهره بزرگم اومد و همه كارها رو كرد واسه روز شهادت آقا و روز تاسوعا روضه داشتم و سفره ولي كارهاي پخت و پز رو انجام ندادم ولي اين دفعه تنها بودم البته وسايل رو همه از بيرون گرفتم ولي شام رو خودم پختم ولي خدا رو شكر خوب شده بود و همه راضي بودن ولي خيليها هم نيومده بودن . حاج خانمي كه مولودي ميخواست خيلي صداي گيرا و دلنشيني داشت و همه مهمانها خييليي خوششون اومده بود با تمام بند بند وجودم ت رو از آقا خواستم به هر طريقي كه خدا صلاح ميدونه تو رو به من بده
پسندها (6)

نظرات (6)

مامان نــــاديــــا
18 خرداد 93 11:29
جشن مولودي مبارک عزيزم ويه خسته نباشي بزرگ به دوست گلم ايشالله خدا و اقامون به اين همه شوق و خستگي يه اجر بزرگ بده از جنس يه ني ني تا سالهاي سال با کمک هم اين جشنو برگزار کنيد امين
مينا
پاسخ
مرسي عزيزم . اينشالا تو هم به سلامتي بارت رو زمين بزاري و دل سير بغلش كني
خاطره
24 تیر 93 12:18
انشالله به خواسته و مراد دلت می رسی عزیزم .. به حق این ماه مبارک ایشالله دست خالی از این ماه بیرون نمیری .. الهی آمین
مينا
پاسخ
مرسي عزيزم . از اين دعاي قشنگت
نیلوفر
27 تیر 93 14:43
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
خاطره
1 مهر 93 11:17
وای عزیزم فکر کردم دیگه نمیای نت.. چقدر از دیدن پیامت خوشحال شدم عزیزم
مينا
پاسخ
مرسي عزييزم ميام و هميشه مطالبتت رو ميخونم . خوش باشي
معصومه
3 مهر 93 13:50
سلام مینا جان اگر تمایل داشتی آدی مسنجرت رو واسم به صورت خصوصی تو وبلاگم بزار که بتونیم به صورت آنلاین صحبت کنیم من یه دوست دیگه هم دارم که شرایطش مثل ماست فکر کنم اینطوری روزای انتظار بهتر میگذره ان شاء الله
خاطره
12 مهر 93 12:11
امروز روز عرفه است دعا می کنم به زودی شیرینی مادر شدن رو بچشی که لایق بهترین ها هستی عزیزم